nyhed

Campus CPH, hvor de fleste af BUILDs kurser afholdes.

BUILD aflyser alle kurser og konferencer indtil sommerferien

Aflysningerne skyldes COVID-19.

I lyset af den coronavirus, der i øjeblikket præger Danmark og resten af verden, har BUILD besluttet at aflyse alle kurser, konferencer og arrangementer indtil sommerferien. Det gør vi for at tage vores del af ansvaret i forhold til at afbøde og forsinke sygdommens udbredelse.

De kurser og arrangementer, der kan udskydes, vil i stedet blive holdt i efteråret. Her håber vi, at udbredelsen af coronavirusset er aftaget i en sådan grad, at det igen er trygt at deltage i fysiske kurser og arrangementer. På vores hjemmeside kursus.sbi.dk melder vi løbende de nye kursusdatoer ud – og vi glæder os til at præsentere jer for et spændende efterårsprogram.

Er du tilmeldt et af de aflyste eller udskudte kurser eller arrangementer får du direkte besked, når vi har fundet en ny dato for afholdelse. Har du spørgsmål, kan du som sædvanlig kontakte os på telefon 9940 2321 eller kursus@sbi.aau.dk. Vi forsøger at svare alle henvendelser hurtigst muligt, men da vi, som resten af AAU, arbejder hjemmefra, kan længere svartid forekomme.

Vi håber, at I passer godt på hinanden, følger myndighedernes anbefalinger, og at vi ses til efteråret, når BUILD igen byder på brancherelevante arrangementer og kurser med nogle af landets førende eksperter.

Kursusteamet
BUILD – Institut for Byggeri, By og Miljø, Aalborg Universitet