Årets tutorpris gik til Musik og Musikterapi

Tutorerne på Musik og Musikterapi er blevet hædret for at arrangere det bedste introduktionsforløb for nye studerende på Aalborg Universitet i 2014.

Lagt online: 25.11.2014

- Jeg kunne ikke have ønsket en bedre start og bedre tutorer. De er fantastiske.
Sådan lød en af de indstillinger, der har sikret tutorerne på Musik og Musikterapi årets tutorpris på Aalborg Universitet. Bag tutorprisen står Dansk Magisterforening, som ønsker at præmiere de tutorhold på landets universiteter, som arrangerede de bedste introduktionsforløb for nye studerende i 2014. De regionale vindere på AAU, Bjørn fra Musik (yderst til venstre), Anders fra Musik, Daniel fra Musikterapi og Lasse fra Musikterapi, fik ud over æren også en samlet check på 2.500 kr.

På billedet mangler yderligere fire tutorer, som også var en del af tutorholdene på Musik og Musikterapi.

Læs mere om tutorprisen