Nye institutledere på AAU

Institutlederstillingerne på flere af universitetets institutter har været i opslag. Følgende stillinger er nu blevet besat:

Lagt online: 14.11.2012

Mikael Vetner, ny institutleder på Institut for Kommunikation
Mikael Vetner indtræder pr. 1. februar 2013 som ny institutleder på Institut for Kommunikation.
Mikael Vetner er lektor i Oplevelsesdesign og kommer fra en stilling som studieleder for Skolen for Kommunikation, Æstetik og Oplevelsesteknologi.

Marianne Rostgaard, ny institutleder på Institut for Kultur og Globale studier
Marianne Rostgaard indtræder pr. 1. januar 2013 som ny institutleder på Institut for Kultur og Globale Studier.
Marianne er lektor i historie og studienævnsformand for Historie og for Master i Informationsforvaltning og Records management (MIR). Marianne har erfaring som leder både som prodekan og konstitueret dekan for Det Samfundsvidenskabelige Fakultet.

Morten Lassen fortsætter som institutleder på Institut for Statskundskab
Morten Lassen er pr. 1. januar 2013 genansat som institutleder på Institut for Statskundskab.
Morten har ledet Institut for Statskundskab siden 2006 samt i perioden 1989-1992. Han har desuden siddet som prodekan for Det Samfundsvidenskabelige Fakultet 2002-2005.

Annette Lorentsen fortsætter som institutleder på Institut for Læring og Filosofi
Annette Lorentsen er pr. 1. februar 2013 genansat som institutleder på Institut for Læring og Filosofi.
Annette har ledet instituttet siden 2006. I 2010 blev hun af Personalestyrelsen (nu Moderniseringsstyrelsen) kåret som ”Årets Personaleleder i staten”.