Ny dekan for Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

Lagt online: 02.11.2010

Hanne Kathrine Krogstrup er blevet udpeget som ny dekan på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet. Hanne Kathrine kommer fra en stilling som forskningsleder ved Center for Forskningsbaseret Evaluering på Aalborg Universitet.

’Blandt de mange begrundelser for at vælge Hanne Kathrine er hendes store erfaring med universitetsledelse både som institutleder og som prorektor. Hun er en effektiv og velkvalificeret leder, der er god til at inddrage medarbejderne i sin ledelse, og som vil kunne udnytte de mange talenter på fakultetet. Endelig har hun et indgående kendskab til universitetets strategi og indsatsområder’, forklarer rektor Finn Kjærsdam.

Hanne Kathrine Krogstrup tiltræder stillingen den 15. november. Indtil da varetager konstitueret dekan Marianne Rostgaard den daglige drift.