AAU fylder 35 år

Over 1.000 festdeltagere vil markere dagen i Aalborghallen i morgen tirsdag den 3. november med højtidelighed og efterfølgende aftenfest.

Lagt online: 02.11.2009

Aalborg Universitet fejrer i morgen tirsdag sin 35 års fødselsdag. Derfor udvides den sædvanlige årsfest med Doktorpromovering til en stor 35 års fest, hvor AAU inviterer repræsentanter fra AAU’s videnskabelige personale, samarbejdsorganer, de studerende, erhvervsliv, forretningsforbindelser, politikere fra regioner og folketing samt ministerierne. Endelig indbydes andre danske uddannelsesinstitutioner og universiteter samt internationale gæster. De ansatte er også inviteret. I alt over 1.000 personer vil således være med til at markere dagen.

Program:

• Der startes kl. 15 i Aalborghallen med talere, kulturelle indslag, forsknings- og undervisningspriser, æresdoktorer og årets ph.d’er samt store doktorer. Endelig hyldes Honorary Fellow 2009.
  • Efter højtideligheden indbydes alle festdeltagerne til buffet.
  • Fra kl. ca. 18.45 starter aftenfesten, hvor AAU præsenterer indslag med bl.a. Peter Lund Madsen samt orkestre på flere scener, bl.a. Souvenirs, Le Freak, Lime River Jazz Band og Jane & Shane.