AAU-professor udnævnt til æresdekan ved Asian University for Women

Asian University for Women i Bangladesh har udnævnt Professor Lone Dirckinck-Holmfeld fra Aalborg Universitet til æresdekan for deres Institut for informations- og kommunikationsteknologi (IKT).

Lagt online: 03.12.2008

Asian University for Women begrunder udnævnelsen således:

”Professor Lone Dirckinck-Holmfeld er en internationalt anerkendt forsker indenfor feltet Computer Supported Collaborative Learning (CSCL). Hun er specielt involveret i det pædagogiske design af e-læringsmiljøer og konceptualiseringen af emner relateret til e-læring. Hun er ydermere dybt engageret i udviklingen af en humanistisk tilgang til IT-design.” For yderlig information se her.

Lone Dirckinck-Holmfeld er forskningsprofessor på IKT & Læring på Institut for Kommunikation på Aalborg Universitet, samt leder af overbygningsuddannelsen Human-Centered Informatics.

• Lone Dirckinck-Holmfeld Professor, lone@hum.aau.dk, Tlf: 9940 9020 / 2282 207