Aalborg Universitet hylder årets doktorer

Mere end 100 doktorer skal på scenen

Lagt online: 29.10.2007

Tirsdag eftermiddag den 30.oktober i Europahallen i Aalborg Kongres og Kultur Center hylder Aalborg Universitet årets doktorer ved den årligt tilbagevendende Doktorpromovering.
Udover at hylde årets 109 doktorer uddeles bl.a. Spar Nord Fondens Forskningspris med efterfølgende festforelæsning ved prismodtageren, Årets Underviser ved hele Aalborg Universitet kåres og honoreres af Det Obelske Familiefond, der promoveres æresdoktor ved det humanistiske hovedområde og endelig tildeles en ekstern person, der har stor betydning for AAU, den særlige titel som Honorary Fellow ved Aalborg Universitet.
De kunstneriske indslag leveres af Musikstuderendes Kammerkor og Aalborg University Skakespeare Company.